۵ پاسخ

چجوری کم کردی؟

میترسمم باردارباشم دارو ضررداشته باشه

منم ۴روز ب موعدم لک قهوه ای دیدم دیگه ندیدم ۱۰روز تاخیر هرچی تست میزنم منفی منم دارم دارومیخورم پریودشم

باردار نیستی؟

سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت

سوال های مرتبط