چجوری کم کردی؟
میترسمم باردارباشم دارو ضررداشته باشه
منم ۴روز ب موعدم لک قهوه ای دیدم دیگه ندیدم ۱۰روز تاخیر هرچی تست میزنم منفی منم دارم دارومیخورم پریودشم
باردار نیستی؟
سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.