خانوما کسی به تازگی پساری گذاشته؟ چقدر شد هزینش؟؟؟

۵ پاسخ

من هم سرکلاژم هم پساری
پساری دوهفته میشه گذاشتم
دوماه پیش خریدمش۸۹۰۰
دکترمم ۵ تومن گرفت گذاشت

من گذاشتم ۱۰تومن

دستمزد دکترم ۹۰۰ ، خود پساری ۸ میلیون ! قبل پساری یه سونوی خوب برو به من گفتن طول سرویکست ۳۰ ، بعد رفتم پساری گذاشتم هزینه کردم ، آخر سر رفتم یجای خوب گفت طول سرویکس ۳۷

واسه من کلا ۴تومن گرفت تو مطب گذاشت.عوضش هزینه سرکلاژم ۴۰تومن شد🤦🏻‍♀️

فک کنم خودش ۹۵۰۰ تا ۱۰ تومن دستمزد دکترم شده ۵

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد