من هم سرکلاژم هم پساری
پساری دوهفته میشه گذاشتم
دوماه پیش خریدمش۸۹۰۰
دکترمم ۵ تومن گرفت گذاشت
من گذاشتم ۱۰تومن
دستمزد دکترم ۹۰۰ ، خود پساری ۸ میلیون ! قبل پساری یه سونوی خوب برو به من گفتن طول سرویکست ۳۰ ، بعد رفتم پساری گذاشتم هزینه کردم ، آخر سر رفتم یجای خوب گفت طول سرویکس ۳۷
واسه من کلا ۴تومن گرفت تو مطب گذاشت.عوضش هزینه سرکلاژم ۴۰تومن شد🤦🏻♀️
فک کنم خودش ۹۵۰۰ تا ۱۰ تومن دستمزد دکترم شده ۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.