خانما ازین سونو کسی سردرمیاره؟ سونو سینه

تصویر
۳ پاسخ

سلام عزیزم وقت بخیر شرمنده یه سوالی داشتم شما یه سونو گذاشتین برای ۸ ماه پیش تو اون یدونه توده بود و تو این سونو دوتا توده بهتون اضافه شده دوتا سونو هم برا خودتونه؟

بنظرم باید بره ماموگرافی . کع دقیق تره

کیست کوچولو داره که نیاز به پیگیری داره

سوال های مرتبط

مامان محیا سادات مامان محیا سادات ۴ سالگی
مامان 👸🏼 آرتمیس 🤴 مامان 👸🏼 آرتمیس 🤴 ۴ سالگی
مامان روشاو شاهان🥰 مامان روشاو شاهان🥰 ۴ سالگی