سلام عزیزم وقت بخیر شرمنده یه سوالی داشتم شما یه سونو گذاشتین برای ۸ ماه پیش تو اون یدونه توده بود و تو این سونو دوتا توده بهتون اضافه شده دوتا سونو هم برا خودتونه؟
بنظرم باید بره ماموگرافی . کع دقیق تره
کیست کوچولو داره که نیاز به پیگیری داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.