باردار بودین؟
خط سی خیلی پررنگه
منفیه.. دل خوش نکن تبخیره
اره عزیزم هاله داره پس فردا بزن پررنگ تر میشه
منم دیشب زدم اینطوری بود پنج روز بود پریود نشده بود بیبی چک منفی شد امروز پریود شدم😂😂
اره هاله داره
منفی.
ولی چند روز دیگ اگه پریود نشدی دوباره تست بزن
تبخيره يه چند روز ديگه بزن
انشالا که مثبتی جانم ولی این خط تبخیره این مارک بی بی چک ها تبخیر میندازن
عزیزم هاله داره
فک کنم هاله داره انشالله مثبتی عزیزم
من که نمیبینم وله اگه سفیده خط تبخیره گلم
سلام
کی افتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.