ابجیا دیار بغلی شده چیکار کنم😫😫😫

تصویر
۵۳ پاسخ

هیچی
بغلش کن و لذت ببر

شل کن لذت ببر

بغلی بشه عزیزم
مگه چند بار نوزاده فک میکنی چقد قراره انقدی بمونه؟ بغلش کن لذت ببر اون بهشتش بغل مامانشه

من بچه اولم بغلی شد و ما خیلی اذیت شدیم چون دیگه من به کارام نمی‌رسید و یک سره بغل می خواست
چون خودم و اطرافیانم نیاز داشتیم بغلش کنیم و نا خود آگاه می گفتیم محمد می خواد و این طوری شد که محمد بغلش شد
ولی سر این یکی، شیرش می دم، می زارم زمین که بغلی نشه
ان شاءالله که نشه

چقدررر نازه

عزیزم
اون ب شدت ب بغل تو نیاز داره
این روزا هیچوقت برنمیگرده لذت ببر نزار حصرت دلت بمونه

ووووی
خدا وکیلی دلت میاد بغلیش نکنی
بچه ها فقط تا دو سال نیاز به بغل دارن

واییی رولم داو کورت نکوشی😍😍😍

بابا بچه ب بغل مادر و پدر احتیاج داره من انقد نمیذاشتن ارتا بغل کنم میگرفتن ازم ک بغلی میشه بچه م الان با اومدن آریو حریص شده تا هر کی آریو بغل میکنه با التماس ب یارو نگاه میکنه یا ب خودم بعد جیگرم کباب میشه واسش انگار بچه م کمبود محبت داره

وای من فدات بشممممممم چقده تو نانازی جیگررررر😍😍😍

واس منم بغلی شده،پاره ام😕

خیلییی نازه خداحفظش کنه عزیزم 🧿💙🤍

دختر این حرفا رو ولش ک یکبار بچس و بغلش کن چند ماه دیگه سنگین تر میشه نه کمر نه کتف و نه دست برات نمیذاره با صدای سفید اروم اروم عادتش بده رو زمین

اوخیییی اینو‌فقط باید بغلو بو‌کرد🤤🤤🫠

ای خدا کاش دیار منم زودتر بیاد همینقدر نازو قشنگ باشه
بچلونش از طرف من 😍😍😍🥹

لپاشوووو😍من جای تو بودم اصلا زمین نمیزاشتمش پاشووو اسفند دود کن براش

ای خدااا، گوگولی.
خدا حفظش کنه. منم بودم همش بغلش میکردم 😅❤️

وای ننه لپهاشوووو بغلش کن تا میتونی

ننه بده من بخورم اینو😩😩😩🧿

وای خدا اولین بچه ای است که به دلم نشست کاش بچه منم اینجوری شیرین بشه😍😍😍

بغلش کن خدا قوتت بده

خدا به ماهم بده از این بغلیا 😍😍😍🤤

ببخشید میپرسم دیار دنیا اومدنی چند کیلو بود ، الان چند کیلوهه؟

قربونت بشم عزیزکمم دردت بجونم کاش الان پیشت بودم بوست میکردم قلبمممم🥹🥹🥹🥹🥹❤️❤️بغلش کن خب پسر کوچولو رو

ای ننه قشنگم😍😍😍🥰

وااای مادر 😍😍😍خدا حفظش کنه این جوجه رو
عاقا من نی نی تورو میبینم دلم خیلی بیشتر هوای نی نی خودمو میکنه 🤭
ماشالا بهش 😍

واای عااششقشششم😬😬❤️

مامااااان چقدر نازه ماشااالللله اندازه بچه خودم دلم ضعف رفت براش😍😍😍

اوخ نخود فرنگی
هیچ کاری نکن فقط بغلش کن هیچی مهم تر از بچه نیست

وووی ننه خب بغلش کننن 🥲

وای خداااا ماشاءالله بهش😍😍
اصلا مگه ادم دلش میاد همچین کلوچه ای رو زمین بذاره😍😍🥺
بغلش کن و فقط نگاش کن انقد زود بزرگ میشنا ادم دلش برای کوچولوگیاشون تنگ میشه
کار خونه همیشه هست ولی نی نیا خیلی زود بزرگ میشن🥺

چقد نازه خدااااااااا

ای خدا چقد خوشگله دو ساعته نگاش میکنم سیر نمیشم یعنی میشه منم پسرمو بغل کنم اینجوری

ننه خدا حفظش کنه

بغلش کن

وییی چقد قنده😍😍ماشالله

چقد قشنگهههههه خداااااا ماشالله 🥹🩵🩵🩵🩵🧿🧿🧿🧿

هيچى اون قسمت بالاى لبشو بكن بخور بلكه اروم شى
اگه نميخورى ما بيايم خونتون بخوريمش تمومش كنيم😩😩😍😍🥹🥹🐣🐣

چطور نمیخوریش اخه؟😍😍😍

ووی فندق😍

هزار ماشاالله ❤️❤️❤️❤️

یه دکتر میگفت بچه ها بعد تولد تا سه ماهگی در واقع سه ماهه ی چهارم بارداری و طی میکنن هنوز فکر میکنن تو شکم مادرن و به توجه و بغل بیشتری احتیاج دارن و وقتی مادر دور میشه احساس کمبود میکنن
بغلش کن این روزا دیگه برنمیگرده لذت ببر از کوچولو بودنش🥹

ننه

منم بی صبرانه منتظر تولد دخترم هستم 🥰😍

هیچی. بجای من بخورش

ای جیگرفداش شم خوب عزیزم بغلش کن چجوردلت میادهزارماشالله

هزار ماشاالله خدا حفظش کنه برات هیچی مامان و بابا نوبتی بغلش کنین😊

تا میتونی بغلش کن😍😍

نه تنها بغلش کن بلکه بخورش😍😍😍

بغلی خیلی هم خوبه بچه تا دوسالگی هم دوست داره هم نیاز داره که بغل بشه

عزیزم 😍

وووی خدا چقد خوشمزس این جوجه 🤤

ننهههههه😍😍

ای خدا چ لپای نازی داره خداحفظش کنه🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی