۱۷ پاسخ

بیرون نمی‌برم که اگه ببرم بابد میلیونی خرجشون کنم چهارتا بستنی و پفک میشه یه میلیون تو راهم میخان جینگول پینگلیش بخرن و شهربازی برن هیچی باید وام بگیرم براشون

روزی دو سه تا بستنی

دختر من روزی سه چهارتا خوراکی میخوره بستنی رو هر روز بعضی وقتا چنتا هم میخوره ،میدونم نباید بخوره ولی ما رفت و آمد زیاد داریم همش با بچه ها خوراکی میخورن بازی کردنب عادت کردن دیگه

هفتگی میخریم مثلا چند تا بستنی چند تا کیک وبیسکوییت روزی یه دونه هم موز ...ولی اصلا عادت نداره هروز بریم مغازه

زیاد وسایل بیرون نمیدم پفک و چیپس شاید سالی دوتا ۴ بارگاهی بسکوییت و کیک ک بیشتر خونگی درست میکنم بستنی زیاد شاید ماهی ده تا

هر روز میره پارک و هر روز ی بستنی رو داره
زمستون که پارک نبود هفته ای دوبار خانه بازی میرفت و خوراکی کمتر بود اما تا بره پارک بستنی میخواد حالا بماند با من جای دیگه بریم دور دور مینی پیتزا یا ساندویچ یا آبمیوه میخواد که میخرم

دختر کوچکم 50تومن پسرم بزرگ‌تره 150میدیم که پیش دوستاش شرمنده نشه ولی جمع میکنه زیاد خرج نمیکنه

روزی ۲۰۰
در طول روز همینقدر سهمیه داره
خودشو بکشه نمیکنمش ۲۵۰
اگه چیز اضافه تری بخواد درنظر میزارش برای فرداش

ماهانه خرید میکنم
مثلا چون مهد میره و تو برنامه هر روز دارن یه کارتن شیر میگیرم یا خرید کیک و بیسکوئیت اینارو هم ماهانه انجام میدم
به جز شهریه مهد ماهی حداقل ۱۰ تومن هزینه های جانبی داره

منک هر روز نه ولی ی‌روز درمیون سیصد ی روزایم چهارصد

هرروز نمیخرم

من عادتش ندادم هروقت بیرون رفتیم خوراکی بخره نهایت یه اب معدنی با پاستیل یا بستنی فقط یک چیز بعدازظهرا هرروز شیرو. کروسان یا کلوچه خونه دارم همونو میخوره

روزی ۲۰۰-۳۰۰ بیشتر خوراکی خونه میخوره

زیاااد زیاااد🫠

هر بار برم هایپر که ماهی دوبار اصولا میرم یه چیزایی برمیدارم برای کمد خوراکی ها و چیزای سالمم برمیدارم ، بیشتر مغزیجات میوه اینا میخوره

والا من با کالابرگ خوراکی زیاد میگیرم تو خونه قایم میکنم یه روز در میون یه دونه شو میدم یا نهایت روزی یه دونه ،تازه بيسکوئيت های پتی بوردو دو سه روز طول میکشه یه بسته شو کامل بخوره .اما بین اینا باز خوراکی هایی مثل یخمک و بستنی و پفیلا رو باز از مغازه میگیریم گهگاهی
ولی بازم در کل انقدر گرونی شده ک با ۱۰۰ تومن ۲ تا خوراکی بیشتر نمیشه برداشت

برم بیرون پونصد میشه هر سری بخوام هر روز برم روزی پونصد میشه سعی میکنم هر هفته سه مرتبه برم یک روز با همسر جمعه ها
چند بار هم پارک میبرمش خانع بازی یک دفعه تفنگ اب پاش میخواد یک سری توپ بادی همه چی داره بیرون میرم اذیت میکنع

سوال های مرتبط