مامانا چندتا فرنی ساده بهم بگین

۲ پاسخ

فرنی با سیب با موز با خرما

من قبلا فرنی ساده درست میکردم با شیرخشک قاطی میکردم دخترم دوس نداشت
ولی چندباری این مدلی فرنی درست کردم خداروشکر دوست داره میخوره خوشمزه هم هست
من اول یه قاشق چای خوری آرد برنج رو با یه لیوان نزدیک به پر آبجوش مخلوط میکنم بعدش میریزم تو قابلمه کوچیک دخترم ۲تا بیسکوئیت مادر رو له میکنم با ابجوش به فرنی اضافه میکنم هم میزنیم وقتی خنک شد میدم دخترم بخوره

سوال های مرتبط

مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی