بخاطر اینکه میترسن بچه منم همینطور بود بخصوص وقتی باز بود و میخواست جیش کنه خودشو هلاک میکرد از گریه
نافش رو نگاه کن ..عادی باشه
یادمه سر پسر اولم هیچی یادنداشتم بچمم آروم بود هرشب مادرشوهرم میومدمیشستش پوشک میکردچربش میکردقنداق بعدمیدادبغلم شیرش بدم ولی پسردومی اینقدجیغ میکشید ک مادرشوهرم حتی نمیتونست پوشکش کنه ولی خودم قشنگ همه کاراش میکردم
اول شکمشو سیر کن
مامانم میگه نوزادیت همیجور بودی
اصلا نمیتونستن منو پوشک کنن همش جیغ میزدم دوست داشتم ازاد باشم🤣
هامینم اوایلش اونجوری بود انقد برای پوشک گریه میکرد نفسش میرفت سیاه میشد تا چند وقت با اب و دستمال تمیزش میکردم باز گریه میکرد کم کم عادت کرد فقط نباید سردش بشه
اخییی خب همش پوشک نکن بزار یکم باز باشه 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.