حس میکنم نویان کج ادراد میکنه
هنوز ختنش نکردم

۵ پاسخ

پسر من واکسن دو ماهگیشو که زدیم دقیقا یه هفته بعدش ختنه شد
حداقل یه هفته بزار فاصله بیوفته
ولی در کل نزار ختنه عقب بیوفته.

اشتباه منو نکن من گذاشتم هفت ماهگی ختنه اش کردم بچه ام زجر کشید حلقه جاش خوب نشد بردم دکتر بردارع افتاد خونریزی الان ببرش بزرگ تر بشه خیلی زمان میبره خوب شه

ببرش بهترین موقع است

ختنه بشه درست میشه

چرا زجرش میدی؟ هرچی بزرگ تر میشه پوستش کلفتر میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱۲ ماهگی