مادر شوهر من سه تا نوه پسری داره میگفت بچه تو حتما دختره منم گفتم اگه پسرم باشه مهم اینه سالم باشه من پسرم مال خودمه خواهر شوهرم پسراش مال خودش
دختر نداری چراغ خونه نداری
دختر نداری لذت مادر شدنو نچشیدی
خدا ب هرکی ک دوس داره و لیاقت داره دختر میده مرسی ک جای خدا نشستین و تصمیم گرفتین کیو دوس داره کیو نداره😊
پسر فردا پس فردا مث حیوون هار میشه دختر عشقه اووووو هرچقد بگم کم گفتم ولی مهم نیست مهم اینه ک خدا بهم بچه صحیح و سالم داده😍
من وقتی دختر دار شدم مادر شوهرم سگ پیر وقتی فهمید دختره گفت ما دختر نمیخوایم منم لال شدم بگم برای تو نیاوردم برای خودمه از اون روز ازش متنفرم باهاش حرف نمیزنم
یادم نمیاد چون مهم نبوده برام 🤣
جیگر گوشه من دخمله💖خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم ک سالم بیاد دنیا حرف هیچکسم برام مهم نیست انشالله همه نینی ها چه دختر چه پسر سالم و صالح باشن هرچی خدا برای بنده اش میخواد همون خوبه خدا ک بد نمیخواد نینی هامونم رحمت و نعمت اون بالایین حرف کسی مهم نباشه
ولی تو دختر نداری در خونه ای روت باز نیست
یا
اون دختره که تو پیری دستتو میگیره
بنظرم حرف مفته هردو جنسیت خوبن بستکی داره چجور تربیت شن بقول دوستمون من زیاد توجه نمیکنم
میگفت پسر یک چی دیگه ای
دختر خوب نیست
منم گفتن هر کدوم باشه رو چشمام جا داره
هرکی میپرسه جنسیتو ازم میگم دختره...میگن اخی اشکال نداره سالم باشه ..چن نفرمدگفتن شما پسر ندارین ایکاش برا دل مامانتم شده پسر میشد...
مادرشوهرمم گفت شما کلا تو خانوادتون هیچکی پسر نداره ن همه دخترین دیگه ....
من کاملا متوجه هستم ک همه منتظر ی پسر بودن ولی بخاطر دل منم شده زیاد رو نمیکنن...
برای مادرپدرفرقی نمیکنه جنسیت منتها شرایط زندگی و حرفای مردم ادمو دلگیر میکنه
مادرشوهر من میگه نینی تو پسره حتی بابام😂🤦🏻♀️از بس باهاشون بحث کردم الان میگن هرچی باشه سالم باشه😂والا دختر پسرش چ فرقی داره یکی از پیر زنای فامیل مثلن ب دخترم گفته بود ب مامانیت بگو خاهشا پسری بیاره😐😂خو آخه ب تو چه تو چکاره ای زن
من خودم خیلی بچه پسر دوست داشتم ولی به کسی نمی گفتم مادرشوهرمم همیشه میگفت پسره لباسهای پسرونه میخوام بخرم ولی زد دختر شد من راضی ام نه پسر دارم نه دختر بچه اولمه خیلی هم دوسش دارم
یکی از فامیلامون دوقلو پسر آورد از ذوقشون دوتا گوسفند کشتن ولی بعد چند ماه فهمیدن هردو مریضن مغزشون کوچیکه خیلی درد بدیه خدا برای کسی نشون نده دختر پسر فرقی نداره از اون موقع میگم خدایا شکرت بهم بچه سالم دادی
یک مشت آدمای حسود بودن اینجوری میگن
مادرشوهر من چپ میرفت راست میومد میگفت چون بچه های اول بقیه ی بچه هام پسرن واسه توعم پسره ، هرروز یه خواب میدید زنگ میزد ب شوهرم میگفت خواب فلان دیدم تعبیرش اینه بچه ی شما پسره، روزی که رفتم سونو و فهمیدم یه گل دختر دارم ، بعدش رفتیم خونه مادرشوهرم همش میگفت پسره نه؟؟؟ گفتم نه دختره خداروشکر ، بادش خوابید درجا ولی انقد سیاست داره جلوشوهرم سریع خودشو جمع کرد
مادر شوهر من گفت اگه سومی هم پسر شد باید بری خونه ی بابات
سومی هم پسر شد هر جا میرسه میگه دختر داشتن عرضه میخواد که مریم نداره
خیلی دلم گرفته مگه من رفتم سفارش دادم که خدا بهم چی بده چی نده
از اول بارداری هر ازمایشو سونویی فکر کنین رفتم انقد که مشکلات برام پیش اومده
خداروشکر که سالمه فقط همین برام مهمه
بزار هر چی میگن بگن
خدا رحم کرد بقیه نوه هاش دخترن واسه منم دخمله والا جلو دهنشو نمیشد گرفت نکبتو😂😂😂
قبل از این ک بارداربشم مادرشوهرم همش میگفت دختر اصلا خوب نیست به درد نمیخوره فقط پسر خوبه خیلی حرص میخوردم تو بارداریمم خیلی چرت و پرت گفت از اون موقع خیلی ازش خوشم نمیاد
تازه روز جشن تعیین جنسیت مادر شوهرم گف ایشالا دختر نباشه🥲💔 و من همون شب دیگ جنسیت اعلام شد سریع بیمارستان و بستری شدم اینقد تپش قلب داشتم ک گفتن احتمالا ختم بارداری بدیم ضربان قلبم رف روی ۱۵۲ من گفتم زنده نمیمونم
جشنو زود جمع کردیم رفتم یعنی تا رفتم هزار بار مردمو زنده شدم دیگ تو ماشین خیلییی شدید شد رسیدم اونجا ۱۵۲ بود
ههیییی من چطور این کفرو ببخشم خدا چطور ببخشه با اینک بچم دختر نیست اینقد داغونم برای این حرف اگ دختر بود چی میشدم💔
من که چند روزه اعصبام خورده سر جاریم زنگ زد جنسیت و پرسید قطع کرد😐یه پسر دارم دومی دختره خودش فقط یه پسر داره دخترشو سقط عمد کرده به من چه میخاستی نکنی ناراحتم خیلی ، و نگرانم ازینکه چشم بزنه
مادرشوهر من زنگید گف دختر نیس پسره
دختر باشه من هیچی نمیارما پسر باشه یه لباس میارم
اخه تخت پادشاهی پسرش بی وارث میمونه
منوهرکی میدید ازروی قیافه م میگفتن نی نی پسره ولی دختربود 😂
درکل ب حرف هیچ احدی گوش نده حسود زیادع
مادر شوهرم تا شنید بچم پسره گفت وای کاش دختر میشد
چون خودش سه تا پسر داشته عقده شده انگار براش
خداروشکر چیزی نگفتن، چون میدونن میشورمشون میندازمشون رو بند و تا مدت ها خشک هم نمیشن همینطور آب ازشون می چکه😐😑
سر بارداری اولم ک پسر بود میگفتن گریه کن نداری و عروس میاد بالا سر قبرت میخنده میره 😑😂
سر این بارداری ک دختره میگن هیچی پسر نمیشه دو تا پسر داشته باشی انگار کوه پشتت هست دختر واسه مردمه میاد دستش میگیره میره 😂
دختر اوردم میگفتن من جات بودم
میزاشتمش بیمارستان
نمیاوردم خونه الان همون ی دختر
دوسال داره😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.