۲ پاسخ

۴۰تومن بابیمه تکمیلی
البته اتاق خصوصی گرفتیم و پک مادر ونوزادک شامل بیمه نشد

من اقبال گرفتم قشنگ بود
کلا وسایل نوزاد قشنگه دیگه

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی