بچه ها این قرص اسید فولیکع چیه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

آس آ برای غلظت خونه دکتر به منم داده بعد از ناهار یه دونه آس آ میخورم

اسپرینه برای رقیق شدن خون

قرص آسپرین (معمولاً دوز پایین) گاهی در بعضی خانم‌ها قبل یا اوایل بارداری تجویز می‌شود چون می‌تواند فرآیند لخته‌سازی و التهاب در جفت را بهتر کنترل کند
خون رسانی ب رحم را کنترل می‌کند

منم اقدامم میخورم

منم دارم

تصویر

اسپیرین،،، برای غلظت خون

نه فولیک اسید نیست
خونو رقیق می‌کنه و از لخته شدن خون جلوگیری می‌کنه

این قرص اسپرینه
برای جلوگیری از لخته شدن خون

اسید فولیک دقیقا روش نوشته اسید فولیک

این برا رقیق کردن خون

نه این مال غلظت خون

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته پنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته نهم بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری