خانوما بچم ۷ ماهه بدنیا اومده تو دستگاهه دعا کنید😭

۱۱ پاسخ

سلام عزیزم چند هفته بودی؟؟
وزنش چند بود؟؟؟
ایشالا ک صحیح و سالمه نگران نباش

هیچ اشکالی نداره صحیح و سالمه
بعدم بهش شیر خشک بدین وزن بگیره

انشالله بسلامتی میرین خونه چند هفته بودی ؟؟؟

الهی چرا انقد زود🥹

مبارکت باشه نترسی اصلا منم ۳۰ هفته زایمان کردم فشار بالا بچم ۱۱۵۰ بود . تو چند کیلوعه چند هفته بودی

نگران نباش عزیزم چیزیش نیست خیلیا هفت ماهه به دنیا اومدن
توکل ب خدا

عزیزم به امید خدا خیلی زود میاد خونه بغلش میکنی

قدمش مبارک قشنگم

ای ننه
چرا آخه؟؟
قدمش مبارک و پر روزی باشه برات عزیزم
خودتو ناراحت نکن خدایی که بهت داده خودشم حافظش میشه

چرا زود عزیزم

نگران نباش عزیزم خدا حواسش هست😍

سوال های مرتبط