سلام عزیزم چند هفته بودی؟؟
وزنش چند بود؟؟؟
ایشالا ک صحیح و سالمه نگران نباش
هیچ اشکالی نداره صحیح و سالمه
بعدم بهش شیر خشک بدین وزن بگیره
انشالله بسلامتی میرین خونه چند هفته بودی ؟؟؟
الهی چرا انقد زود🥹
مبارکت باشه نترسی اصلا منم ۳۰ هفته زایمان کردم فشار بالا بچم ۱۱۵۰ بود . تو چند کیلوعه چند هفته بودی
نگران نباش عزیزم چیزیش نیست خیلیا هفت ماهه به دنیا اومدن
توکل ب خدا
عزیزم به امید خدا خیلی زود میاد خونه بغلش میکنی
قدمش مبارک قشنگم
ای ننه
چرا آخه؟؟
قدمش مبارک و پر روزی باشه برات عزیزم
خودتو ناراحت نکن خدایی که بهت داده خودشم حافظش میشه
چرا زود عزیزم
نگران نباش عزیزم خدا حواسش هست😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.