ما هم همین مشکلو داشتیم
من و همسرم تصمیم گرفتیم فقط خودمون رو الویت قرار بدیم و هر دو خانواده رو دعوت کردیم باذخودمون هم گفتیم هر کی اومد بالای سر و نیومد هم خدا به همراشون،همه اومدن و همه چی خوب پیش رفت و به هم بی احترامی نکردن.
خیلی دو طرف اذیتمون کردن کلا
خب دیگه میتونی یک طرف رو دعوت کنی بعد اگر تونستی یه شب دیگم طرف دیگه از توان مالی اجازه نمیده امسال یک طرف سال دیگه طرف دیگه
اگر تولد ۳ تایی دوست نداری البته
تو خیلی منی
به نظرم دو شب بگیر یه شب با خانواده خودت و یه شب با خانواده شوهرت
با دوستاتون بگیرین
من میگم ۳ تا تولد بگیر
یکی سه تایی باهم باشین
یه شب خانواده خودت رو بگو
فردا شب خانواده همسرت
اینجوری استرس تنش های احتمالی رو هم نداری
ماهم همین مشکلو داریم پارسال یشب رفتیم خونه مامانم یشب رفتیم اونور ولی خب ی کیک گرفتیم وچندتا بادکنک فقط همین
امسال شوهرم میگه سه تایی میریم رستوران و تفریح فقط
یسال با خانواده اون بگیر یسال با خانواده خودت..
عزیزم یه شبه دیگه خانواده ها هم به خاطر نوه شون و بچه هاشون باید از خود گذشتگی بکنن
مامانت اینا یا مادرشوهرت مشکل دارن
اتفاقاً س تایی خیلی خوبه ببرش خانه بازی بچت خوشحال میشه خیلی بهتره ی تولد س تایی هم برید کافه رستورانی جایی
تولد سه تایی هم اصلا مزم نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.