۹۸ درصد
دوقلو دیدم هردو سفالیک بودن طبیعی زایمان کرده
سه قلو داری؟
اره صددرصد سزارین . دکتر از الان به من گفت زایمانم سزارین باید باشه هفته ۳۶ هم ختم بارداری میدن ..
یکیو میشناسم دوقلو داشت هشت ماهه به دنیا اومدن دکتر گفت حتما باید طبیعی بیاری چون پدرشون آسم داشت برای این که ریه شون قوی بشه
آره عزیزم سزارین مگه اینکه موقعیت بچها خوب باشه خوده مادر خیلی طبیعی بخواد وگرنه کار خطرناکه دکترا ریسک نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.