چیزی نیست. سخت بگیری سخت میگذره.
خیلی راحته.
این همه آدم زدن چیزی نشده.
ایشالله به سلامتی شماام میزنید و زود میگذره
اصلا نگران نباش خیلی سبکه آرن جونی هم قوی 😍💙
منم می ترسیدم ولی سخت نبود،فقط تب کردهمش دستمال خیس کن بکش رودستوپاهاش وپیشونیش وشکمش،زودمیادپایین،من دیگه استرس ختنه رو دارم😑😢
فک کنم هورمونهات بهم ریخته
بعدشم مامان قشنگ و مهربون اول صبح اصلا قشنگ نیست گریه میکنی الان کوچولوت ک بیدار بشه بغلش کنی نا آروم میشه چون ضربان قلبت رو حس میکنه
وای توروخدا اینجوری نگید اصلا چیزی نیست ک بخاطرش گریه کنید باید خوشحالم باشید ک کوچولو بزرگ شده دوماهش شده میخواد واکسن بزنه
بعدش دیگ هی منتظر هستید ۴ بشه برید بزنید .شش بشه برید بزنید .من ک هر دفعه میرم میزنم خوشحالم چون میگم دارن خداروشکر بزرگ میشن
من دخترم ۲۲خرداد واکسن ۴ماهگی داره
اصلا نترس آیت الکرسی بخون وقتی میخواستن واکسن بزنن
روز اول هر ۴ساعت بهش قطره استامینوفن بده
روز بعد هم ۶ساعتی سروقت بده روز اول کمپرس آب گرم روز بعد آب سرد
گوشیتو ساعت بزار سرساعت بهش قطرشو بدی
منم ۸ خرداد میبرم دو ماه تموم میشه
واکسن دو ماهگی هست؟!
برای چیه چه عوارضی داره چرا نگرانید
نگران نباش عزیزم اتفاقا واکسن سبکیه من از تو حالم بدتر بود کلی گریه کردم خودم
خدا را شکر اصلا اثراتی بعد از واکسن نداشت
بخدا واکسن نگرانی نداره مامانای مهربون ب موقع استامینوفن پاراکید رو بدید بچه اصلا تب نمیکنه
تازه من هم ۴ ماهگی پسرم رو هم ۱۸ ماهگی دخترم رو با هم زدم بهداشت گفت نزن باهم سختت میشه . اصلا هم سخت نبود ب موقع استامینوفن میدادم میخوردن بعد لالا میکردن تا دو روز همین
خیلی سبکه فقط همونجا گریه کرد دخترم
منم هفته دیگ باید ببرم پسرمو😭🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.