۴ پاسخ

منم فردا قرار بزنم ولی دخترم سرما خورده

وااای من واکسن ۴ ماهگیشه فرداا

اصلا استرس نداشته باش منم اون شب تا صبح نخوابیدم هیچی نیست ی لحظه گریه میکنه
فقط استامینفون رو هر 4 ساعت روز اول بده هر 6 ساعت روز دوم روژ اول کمپرس آب سرد روز دوم آب گرم دمای بدنشم چک کن همین هیچی نیست خیلی راحت میگذره انشاالله

بخواب اصلام ترس نداره ایشالا ک سبک باشه براش فقط اون لحضه ک میزنن درد داره قبل اینکه بری کم دو برابر وزنش بهش پاراکید بده اوردی هم هر ۴ ساعت بهش پاراکید بده و پاهاشو قنداق کن

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور ۱۴ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی