منم فردا قرار بزنم ولی دخترم سرما خورده
وااای من واکسن ۴ ماهگیشه فرداا
اصلا استرس نداشته باش منم اون شب تا صبح نخوابیدم هیچی نیست ی لحظه گریه میکنه
فقط استامینفون رو هر 4 ساعت روز اول بده هر 6 ساعت روز دوم روژ اول کمپرس آب سرد روز دوم آب گرم دمای بدنشم چک کن همین هیچی نیست خیلی راحت میگذره انشاالله
بخواب اصلام ترس نداره ایشالا ک سبک باشه براش فقط اون لحضه ک میزنن درد داره قبل اینکه بری کم دو برابر وزنش بهش پاراکید بده اوردی هم هر ۴ ساعت بهش پاراکید بده و پاهاشو قنداق کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.