۶ پاسخ

نگران نباش عزیزم همین که سالم بغلته شکر وزنم میگیره هر بچه ای متفاوته ولی با شیر خودت وزنگیریش بهتره

من پسرم دوکیلو بود اومد به دنیا
الان 5و300 هست

چرا ایقد کم وزن گرفته شیر خشک چی میدید بش

مگه زود دنیا امده؟

منم همینطور نگران نباش شکر خدا داره خوب وزن میگیره

شرمنده میشه عکس پسرت ببینم بچه منم کم وزن دنیا اومد

چقدر وزنش کم بوده عزیزم!!

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی