نگران نباش عزیزم همین که سالم بغلته شکر وزنم میگیره هر بچه ای متفاوته ولی با شیر خودت وزنگیریش بهتره
من پسرم دوکیلو بود اومد به دنیا
الان 5و300 هست
چرا ایقد کم وزن گرفته شیر خشک چی میدید بش
مگه زود دنیا امده؟
منم همینطور نگران نباش شکر خدا داره خوب وزن میگیره
شرمنده میشه عکس پسرت ببینم بچه منم کم وزن دنیا اومد
چقدر وزنش کم بوده عزیزم!!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.