من سایز صفر برای هرکدوم دودست گرفته بودم بچه هام ریزن چون ۳۴ هفته زایمان کردم همون صفرا هم بزرک براشون چلی تنشون میکنم دیگچاره ای نیس دیشب باز مامانم رفت برای هرکدوم لباس تیکه ای سایز صفر خریده یک و دو خیلی نخر صفر بیشتر بخر نوزادا دوقلو ریزن
بسته به وزنشون داره ولی دوقلو چون ریزترن سایز ۰ زیاد استفاده میشه
من بچه هام ۲ونیم بودن تا ۴ ونیم کیلو تقریبا سایز ۰ اندازه شون بود...
سایز صفر بیمارستانب هم بیست تیکه خریدم بزرگ براشون خیلی
برای هر قل ۵ دست صفر دو دست دوصفر و ۵ دست یک
صفر نخریدم چون دخترم که ۳۶۰۰ دنیا اومد از اول براش کوچیک بود سایز صفر
فقط دو دست سایز یک خریدم و دو تا سرهمی از زمان دخترم کاملا نو دارم چون از اول تن دخترم نشد امیدوارم این یکی حداقل بتونه بپوشه هر چند که این فسقلی از خواهرش تپلی تر هست
من صفر یه نوزده تیکه فقط خریدم بقیشو یک و دو خریدم
۳ الی ۴ دست
من از هر سایز سه تا گرفتم
من از هر سایز ۳ دست دارم میگرم
من فعلا از هر کدوم ۳ دست خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.