توی ساک بیمارستان دقیقا چیا باید بزاریم؟

۳ پاسخ

کمپوت انجیر هم‌بزار که شکمت زودتر کار کنه مرخص بشی . نسکافه هم برای سر درد و گرفتگی گردن بعد زایمان خیلی خوبه .

زود بزاری زود میاد مال منو بچه اولم مادر شوهرم گذاشت از ۲۴ هفته رفتم بیمارستان تا ۳۷ هفته تو راه بیمارستان بودم 😂🤣

لباس برای براخودت
لباس برای بچه
پوشک بزرگ برای خودت
پوشک برا بچه
بستگی داره زایمانتون چجوری باشه

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷🧚‍♀️ مامان دلانا🩷🧚‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی