خانوما براساک بیمارستان چیا بزاریم

۴ پاسخ

الان ساک می‌بندی🙄

مای بیبی . لباس سایز صفر دو دست کامل . قرآن کوچک . دستمال مرطوب . زیر انداز تعویض پوشک . (دستکش کلاه )پتو نازک و یا کلفت (به فصل زایمان بستگی داره ) کریر میتونی ببری بچه رو موقع ترخیص بزاری داخلش یا تو آغوشی بزاری . شیشه شیر و پستونک محض اطمینان
پارچه قنداق .
برای خودت فلاسک شورت یکبار مصرف بجای پوشک بگیری بهتره . خرما حتما ببر . کمپوت که شکمت کار کنه اونجا . یه لباس راحتی چون سزارین میشی یه لباسی بردار که راحت باشی کت سارافون مثلا

مدارک شیشه شیر مای بیبی آغوشی پستونک ی دست لباس برای خودت و بچه دستمال مرطوب کننده دستمال زیر انداز قنداق

از الان میخوای ساک ببندی؟

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷🧚‍♀️ مامان دلانا🩷🧚‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو ممد🤰 مامان جوجو ممد🤰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد