اینم بی بی چک شب قبل از موعد💔💔💔

تصویر
۱۳ پاسخ

بی بی چکت دقیقا مثل بی بی چک منه منم امروز زدم کاملا منفی بود البته ۵ روز مونده به موعدم ولی ۳ تا فلیکول داشتم که هر سه تاشون هم آزاد شده بودن چرا آخه از سه تاشون یکیشون هم نگرفتههههه😑

عزیزم چرا با روانت بازی می‌کنی بزار از موعدت ۷روز بگذره بعد تست بزن .من هربار که چندین روز از موعدم میگزره تست میزنم منفی میشه حالم خیلی بد میشد الان اصلأ نمیزنم

چرا نذاشتی صبح بزنی؟؟؟؟
خب صبر کن تاخیر بخوری بعد بزن

ایشالا ماه بعد❤️

الان رفتم سرویس تو ترشحم ی لکه کوچیک خون بود دارم پریودمیشم

چهار روز بعد بزن انشاالله +

متنفرم از هرچی بی بی چکه 😭😫😫😫

اینم خشک شده اش

تصویر

منم امروز موعدم بود صبح بی بی زدم منفی بود بدازظهرش پریود شدم خیلی دلم گرفته

ایشالا بزودی مثبت میشه به امید خدا

صبح میزدی دیگه حالا پریود نشدی دوروز دیگه بزن

امیدت به خدا باشه امیدوارم به زودی دامنت سبز بشه

اشکال ندارد عزیزم انشالله ماه دیگه

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی 🫛 مامان نخود فرنگی 🫛 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری