عه انگار یه خطی میبینمممم فک کنم نینی داری
هاله داره که
عزیزم هاله داره...
دو روز دیگه تکرار کن عزیزم
ببین منو همه میگن این مارک خط تبخیر نداره برا منم ی روز بعد موعد ی هاله خیلی ریز داره کلی علائم بدم دارم سرگیجه سردرد خستگی وحشتناک
وای عین بیبی چک منه بعد پنج مین ده مین هاله خیلی ریز انداخت دیروزم ی مارک دیگ هاله واضح انداخت
تو تقریبا ۲۵،۲۶ روزه از پریودی قبلیت گذشته هنوز بنظرم زوده یک هفته از موعدباید بگذره اگر ان شالله پریود نشدی اون موقع بزن یا برو ارمایش بده..ممکنه لقاح دیرگرفته باشه
گلم منم برا دختر بزرگم خط دومش بعد ۴۵ دیقه اومد بالا با اینکه دوماهه هم بارداربودم.من قرص مصرف میکردم اصلا فکرشونمیکردم ک باردار باشم چون دوماه پریود نشدم همینجوری بی بی زدم بعد ۴۵ دیقه اومد بالا
خط تبخیر این شکلی نیستا ....این مثبته ، پسر فردا تکرار کن پررنگ میشه
خط تبخیر نیست خط تبخیر بعد از خشک شدن بندازه خاکستریه این بعد از یک ساعت خشک شدن انداخته صورتیه دوباره تکرار کن پررنگ میشه به نظرم مثبته
هاله داره مثبته دوباره دو روز دیگه تکرار کن
هاله داره
هاله عزیزم کم رنگ صورتیه منتظر بی بی ها پررنگترباش
بعضی وقتا تا یک هفته تأخیر نشون نمیده
سلام خانوما.من۹روزه پریودنشدم.عقب زدم
منم دیروز زدم هاله انداخت
امروز مدیکور زدم ننداخت هیچی🤦🏻♀️🤦🏻♀️
هاله داره فکر کنم 🤔🤔
هاله داره مثبته
حالع میبینم یا خطای دیده!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.