منفیه گلم بمون یک هفته بگذره تست بزن شاید لقاح دیر تر تشکیل بشه
منکه دوروز دیگ موعدمع درد پریودی دارم
اوخی.
سلام خانما من الان دوروز از موئد پریودم گذشته
پریود قبلیم از ۸تا۱۱ دکتر ۴تا سوزن نوشت روز یکی دور ناف زدم روز ۱۳باز ۲سوزن نوشت دوتاشم زدم هون روز بعد اقدام کردم رابطه داشتم میگن ۱۶روز بعد سوزن ازادی باید تست بزنی من دوروز از موئد پریودم گذشته امروز تست زدم منفی
کیت تخمک گزاری از داروخونه تهیه کن از روزی که گهواره زده شروع کن ازساعت ۱۱تا هشت شب یه ساعت مشخص برای همه کیتات تعیین کن مثلا ۱۱یا ...هر روز یه کیت بردار با ادرارت روبریز تو یه لیوان یک بار مصرفی چیزی کیت رو ب مدت سی ثانیه نگه دار توش تا اون قسمت فلشی ک داره ببر تو ادرار هر روزی که دیدی دوتاخط پررنگ شبیه هم افتاد یا حالت بیشتر خط دوم پررنگ تر از خط اول شد اقدام کن اقدامتم یک روز قبل تخمک گزاری خود تخمک گزاری و روز بعد تخمک گزاری خطا باید زیر پنج دقیقه مثل بی بی بیوفته اگر خط دوم خیلی کمرنگ یا اصلا نیوفتاد تخمک گزاری کنسله توجه اینکه روز تخمک گزاری گهواره با روز تخمک گزاری شما فرق داره عقب جلو و ثابت نیست و اینکه به علائم بدنتون دقت کنین ترشح زیاااد ؛پرانرژی بودنتون ؛میل به رابطه جنسی ...نشونه تخمک گزاریه
اگ ۱۰ روز شد پریودنشدم یه تست میزنم اگ مثبت بود ک هیچ اگ ن میرم امپول بزنم پریودشم
چند روز دیگه امتحان کن
قبلی هارو ببین هاله داشتن
چند وقته اقدامی گلم
برای منم بایک روز تاخیر دقیقا همین بود😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.