۴ پاسخ

کولیکیز روی۴باربیشتر مجاز نیس

همون روش زده زیر شش ماه
هر شش ساعت نیم سی سی دیگه

والا من دخترم نمیدوسنم باید کم بدی تا گریه میکرد قطر چکون نصوش بهش میدادم ولی چیزیشم نمیشد میخورد قشنک راحت میشد

طبق دستور پزشک بده

سوال های مرتبط

مامان ❤️ Aylin ❤️ مامان ❤️ Aylin ❤️ ۴ ماهگی