هیروئیت بخور
سلام عزیزم من تو یکی از تاپیکام نوشتم
قرص گرنا هیر پریمیوم ادریان برای من خیلی جواب داد
چونم مادرشوهر من میگه تو این سن بچه مادرشو ک دیگه میشناسه موها میریزه طبیعیه تو شیر دهی منم موهام میریخت بشدت خودش اوکی شد
سویق پوست و مو بخور خیلیی جوابه
هیر ویت یا قرص زینگبخورین جلوی ریزش رومیگیره،در کنارش مولتی ویتامین هم فراموش نشه
من خودم ماسک وشامپو ارگان استفاده میکنم خوبه ریزش موها کم شده ولی دختر دایم قرص فیتو میخوره اصلا دیگه موهاش نمیرزه
سوال منم هست
مال منم میریزه 🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.