۸ پاسخ

وای منم
ولی تو بارداری اصلا نمیریخت
الان خونمون زیر مو شده

عوض کردم

شامپوتو عوض کن بعد از ۶ ماه خوب میشی

وای من درحد کچلی رفته بودم شالم میرفت عقب همه میگفتن موهات کو چرا اینجوری شدی
انلاین از ی خانمه ی تونیک تقویتی خریدم خیلی خوب شده خاسی ایدشو میدم

ویتامین باید بخوری
دکتر من که گفت همه ویتامین‌های بارداریتو تا دوسال بعد زایمان هم بخور

کوتاه کنید حسابی . من مدل پیکسی زدم ریزشم قطع شد . ریزشم در حدی بود که دسته دسته کنده میشد . قرص اهن و زینکو مولتی ویتامین هم مصرف کنید

منم کم مونده یعنی مشت مشت مو جمع میکنم 🫠🫠🫠🫠

من کف سرم خالی شده 😭

سوال های مرتبط