وای منم
ولی تو بارداری اصلا نمیریخت
الان خونمون زیر مو شده
عوض کردم
شامپوتو عوض کن بعد از ۶ ماه خوب میشی
وای من درحد کچلی رفته بودم شالم میرفت عقب همه میگفتن موهات کو چرا اینجوری شدی
انلاین از ی خانمه ی تونیک تقویتی خریدم خیلی خوب شده خاسی ایدشو میدم
ویتامین باید بخوری
دکتر من که گفت همه ویتامینهای بارداریتو تا دوسال بعد زایمان هم بخور
کوتاه کنید حسابی . من مدل پیکسی زدم ریزشم قطع شد . ریزشم در حدی بود که دسته دسته کنده میشد . قرص اهن و زینکو مولتی ویتامین هم مصرف کنید
منم کم مونده یعنی مشت مشت مو جمع میکنم 🫠🫠🫠🫠
من کف سرم خالی شده 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.