مامانا بیاین براتون علائم جنسیت آوردم

تصویر
۹ پاسخ

من علائم هارو ترکیبی دارم😂🤦‍♀️
اینا همه الکیه عزیزم

جنسیت هیچ ربطی به علائم نداره من دوتا علائم متفاوت دارشتم جنسیت هر دوتاش یکی بود

من همه علائم دختر رو دارم فقط از شیرینی حالم به هم میخوره🤢

برای پسر۲و۳و۴ و۷و۸ درست بود

برای دختر ۲و۳و۴ درست بود

ضربان قلب بالا نشونه دختره ؛ پسر قلبش آروم میزنه تو سونو ان تی ؛ سونو های قبلی معتبر نیستن ؛

به جز علاقه به شیرینی جات و ترشیجات که من شیرینی جات دوست دارم بقیه علائم کاملا درسته و پسر واقعا همینجوریه👌❤️

من هم دختر باردار شدم هم پسر علائمامم متفاوت بود الان این ویارم شبیه به جنسیت اول بچمه حدس میزنم چی باشه

کوچولوی من دختر گلی هست ولی علائم من کاملا برعکسه....ربطی به علائم نداره

سوال های مرتبط

مامان تودلی🩵 مامان تودلی🩵 هفته پانزدهم بارداری
مامان توت‌فرنگی 🍓 مامان توت‌فرنگی 🍓 هفته نهم بارداری
مامان دختری وپسته 🩵 مامان دختری وپسته 🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد