۴ پاسخ

عزیزم هر شب انجیل خیس خورده بخور
روزی ۸ الی ۱۰ لیوان آب
میوه و سبزیجات بخور مخصوصا گوجه با پوستش
تا حد امکان هم سمت دارو ها مثل لاکسی ژل و فیژان و.... نرو

امروز سومین روزه که کار نکرده

منم این مشکل رو دارم

سیب و موز و هر چیکه یبوست میاره نخور
تا 6 روز اگه شیر خودتو میخوره طبیعیه که دسشویی نکنه بعدشم میتونی ترنجبین هم بخوری هم به بچه بدی

سوال های مرتبط

مامان 👩‍👩‍👧‍👦 مامان 👩‍👩‍👧‍👦 ۸ ماهگی