من بایو لاکت میدم خیلی خوبه
البته شما الان کره بزن به مقعدش سریع کار میکنه واسه پسر من خیلی جوابه بعدش بایولاکت بده دچار یبوست نمیسه
من بی بی کر میدم
تا ده روز دفع نداشته باشه هم طبیعیه
مقعدشو وازلین بمال
شکمشم روغن زیتون
اگه به خودش نمیپیچه یبوست نیست
بچه منم پیش میاد دو تا سه رو دفع نکنه
و یبوستی هم نیست
بخاطر شیره
هر چقدر شیر سبک تر باشه دفع دیر به دیره
اگ گریه نمیکنه بچه اذیتش نکن تاسه روز طبیعیه
بچه من ۵ روزی یبار دفع داره
عزیزم گلیسرین بزن به مقعد
شکمش و در جهت عقربه های ساعت دور نافش با روغن بادام شیرین ماساژ بده
یکمم با گوش پاک کن مقعدش و تحریک کن
چند روزه دفع نداره بچه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.