۱۰ پاسخ

بچه من که اصلا متوجه نشد فقط موقعی بی حسی زدن دیگه اصلا اذیت نشد

پزشک پسر من گفت بعد شیش ماهگی ختنه کن چون پوستش در حال رشده اگ زودتر ختنه کنی احتمالا برگرده برا همین مونده

وقتی فهمیدم باردارم گفتم خدایا دختر باشه من دل ختنه کردن بچه رو ندارم و نمی‌زارم بچمو ببرم و دختر شد خدارو شکر
بمیرم برا پسر کوچولو هامون 😔🥲

ننه مبارکااا دومادیش باشه 😁

مبارکه
ادرار اول اذیت هست بعدش خوب میشه فقط پوشک رو محکم نبند شل ببند که دردش نگیره

منم مردمو زنده شدم😭😭😭😭😭😭😭

واقعا حین ختنه کردن متوجه میشن یا بی حسی میزنن

فقط روز اول سخته زود خوب میشه خوشگل میشه😍😍😍میارکش باشه

آقا بشه دیگه عزیزم مبارکش باشه
دخترا براش صف بکشن

ایشالا زودتر خوب میشه
من ختنه اش نمیکنم گناه داره بچه

سوال های مرتبط

مامان آیهان🧸 مامان آیهان🧸 ۲ ماهگی
مامان عشـ🤎ـق‌کوچولو مامان عشـ🤎ـق‌کوچولو ۶ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۳ ماهگی