خوبه حالش؟؟؟؟
هاااا منم پس فردا دارم
قنداق نکن عزیزم باید پاشو تکون بده که مواد واکسن پخش شه وگرنه تو پاش گوله میشه
وای منم از دیروز درگیرم🥺
قنداقش کن حتما
عزیزم پاهاشو قنداق کن که نتونه تکون بده
عزیزمممم میگن ۲ ماهگی و ۴ ماهگی خیلی سخته.. تب بچه باید روی چند باشه؟؟؟؟
عزیزمممم امروز زدی؟؟؟؟
من امروز زدم
درکت میکنم عزیزم
من تو فرداشم
مژده بهت میدم که فردا بهتر میشه
قنداقش کن
یاخدا واکسن دوماهگی انقد سخته یعنی
حتما قنداقش کن حداقل قسمت پاهاش رو ببند که تکون نده دردش نگیره
فقط همون روز اول سخته فردا خیلی بهترمیشه
عزیزم 🥰🥺
الهی بگردم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.