چقددددد بده این
واکسن لعنت بهش
بچم هلاک شد🥲😭

۴ پاسخ

من ۲روز داغون شدم تبش ۳۹ میرفت مگه پایین میومد

قنداق کنی دیگه گریه نمیکنه
پاش ازاد باشه تکون میده دردش میگیره گناه داره

اره خداییش خیلی بده

وای خیلی اذیت میشن یعنی؟منم هفته دیگه باید ببرمش برا واکسن🥺

سوال های مرتبط

مامان آیهان🧸 مامان آیهان🧸 ۲ ماهگی