۵ پاسخ

روبه روی باع ملی لوک خوش شانس قیمتاش خوبه

من دیروز گرفتم ۴۰تومن از فیض اباد شهر گرونی ام هست پارسال ۸۰ بهم انداختن

٨۵براتولدش خریدم.ترکیدیکی دیگه گرفتم.

تو تهران ۷۰تومنه

منم میخوام بدونم

سوال های مرتبط