مامانا بچم تو دستگاهه شیرم کم شده چیکار کنم

۵ پاسخ

وای بگردمت دختر🥺
منتظر بودم تاپیک بذاری ولی نه تاپیک بعدی ای که گذاشتی....💔
خدا به دلت ارامش بده عزیزدلم

پودر و قطره شیر افزا استفاده تند تند سینه هاتو بدوش اگه بچه دورو وزن داری بده یه بچه دیگه بمکه تو بیمارستان بچه مامانای دیگه رو اگه اجازه می‌دن شیر بده

عزیزم اب دور بچه روزی که بستریت کردن چند بود

زیر دوش اب گرم بدوش

اگ شیر دوش برقی داری یا بگو واست کرایه کنن زود ب زود بنداز ک شیرت جریان داشته باشه پودر شیر افزار و قطره بگیر بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۹ ماهگی
مامان آرسام♥️ مامان آرسام♥️ ۸ ماهگی
مامان نیلا 🎀 مامان نیلا 🎀 ۴ ماهگی