کالسکه خیلی خوبه فرزندپروری کالسکه

تصویر
۷ پاسخ

زود نیست برای اینکه شهرزاد اینجوری بشینه؟

چند ماه بچت ودوباره بارداری شدی به دوم

من ندارم خیلی بیرون رفتن اذیت میشم

عالیه اونقد راحت میشی برا بیرون‌رفتن که حد نداره من تا چندماه پیش هم استفاده میکردم خیلی خوب بود

عزیزم توی روبیکا کانال داری؟
میشه بفرستی؟

دوقلو هست؟

😔😔🙏

تصویر

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱۷ ماهگی
مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان آیناز💖 مامان آیناز💖 ۸ ماهگی
مامان نفس❤️ مامان نفس❤️ ۱۷ ماهگی