کالسکه خوبه بگیرم یانه؟؟

۴ پاسخ

اره عاليه

اگه بیرون زیاد میری خودت که عصای دسته
البته بچه راه بیافته خودش پیاده میشه کالاسکه هل میدع

بنظرم خیلی خوبه
الان روزا اینجا گرمتره با کالسکه میریم دور میزنیم
یا کلا فصل بهار و تابستون داره میاد

برای فصل بهار و تابستون ک پیش رو هست آره بنظرم

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۱۷ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی