۴ پاسخ

عزیزم مدل مینی دلیجان چطور بود داشتی؟؟؟ من بنیتا دارم میخام عوض کنم مینی بگیرم

نه من بنیتا دلیجان دارم عالیه

من همین که میگی رو خریدم
بزرگه
جمع کردنشم سخته
خریدم بردم پس دادم🤷‍♀️

من شنیدم چرخای مارک دلیجان زود خراب میشه دیگه راه نمیره

سوال های مرتبط

مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی