نظرتون راجع ب کالسکه دلیجان بنیتا چیه؟؟؟

۶ پاسخ

من چن سال برای بچه اولم استفاده کردم حالا هم برای دومی خیلی هم راه رفته شاید۲۰۰کیلومتر باهاش رفتم هنوزم تمیز و مرتبه

راضیم‌. اما توقع بالا نداشته باش. اونقدر نرم و راحت کار نمیکنه. اگر سبک و نرم و راحت میخوای و بودجه داری، کیدیلو بگیر.

منم دارم و استفاده کردم راضی هستم

منم میخوام دلیجان بگیرم قیمتش چقدره؟

من دارم برای پسر اولیم گرفته بودم
خوب بود
الانم برای این پسرم استفاده اش میکنم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱۷ ماهگی