۵ پاسخ

ننم مدل بنیتا رو دارم زیرش پتو میندازم زیاد نرم نیست

میشه عکساشم بزارین؟

من دلیجان دارم و خوبه راضیم

من دارم راضیم

من دلیجانو دارم خوبه ولی توش انگاری برا بچه ای ک نمیتونه بشینه راحت نیس من پتو میندازم زیرش

سوال های مرتبط

مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی