سلام مامانا کالسکه چی خوبه بگیرم؟

۵ پاسخ

من کیدیلوd900 خریدم.محبوب ترین مدل کیدیلو.ولی خب فعلا قسمت نشده استفادش کنیم.منتطر بودم بهار ک هوا خوب شد هر روز بریم بیرون.ببینیم زنده میمونیم

ب دردنمیخوره کلا منکه استفاده نکردم تاحالا

کیدیلو من گرفتم خوبه

کیدیلو‌ خوبه من دارم راضی م

والا من خیلی تحقیق کردم دلیجان و یسری برند ایرانی بود اما خیلی بدلم نشست قیمتاشم همچین کم نبود
تصمیم گرفتم با پولی ک میخوام مثلا دلیجان و بقیه رو بخرم خوبشو
همونو بدم برند کیدیلو بگیرم یه مدلش بود مسافرتی هم میشه رو ب مادر شو و چنتا اپشن دیگه ۱۰و۸۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی