تاپیک قبلم توروخداا
پوشک شیرخشک

۲ پاسخ

عزیزم با قرص ال دی کیست دفع میشه بنظرم کیست بود
البته اگه مرتب قرص میخوردی ی شب هم فراموش نکرده باشی

عزیزم کیسته خدارو شکر دفع شد

سوال های مرتبط

مامان بادوم مامان بادوم ۱۲ ماهگی
مامان بادوم مامان بادوم ۱۲ ماهگی