۱۰ پاسخ

قطرشو منظم بده
بیین چی آرومش میکنه
جاروبرقی؟ماشین؟سشوار؟ آب؟
وقتی شدت گرفت انجام بده براش اروم شه
مثلا پسر من عاشق حموم و ماشینه با این ارومش میکردیم کولیکشم ۱۱ صبح میگرفت

فعلا هیچ‌متخصصی برای کولیک بچه تا یکماهگی چیزی نمیده .حتی گرمیچر.تو همین برنامه صدای سفید هست تو لالاییا ببین با کدوم اروم میشه برای من جاروبرقی و سشوار و اتش کار ساز بود الانم فقط اتش ارومش میکنه میخوابه

الهی بگردم برات…
اول از همه حتما کمکی بگیر
دوم اینکه من قطره کولیکز و اینفاکول و پدیا بست رو تا بیست روزگی امتحان کردم و بعد کریپمیکسچر خارجی دادم و الان دو روز کولیف میدم حس میکنم بهتر هست شایدم بزرگ‌تر شده…
حتما حتما اروغ بگیر ازش
شکمش رو گرم نگه دار
پاهاش رو دوچرخه کن تو شکمش وقتی سرحال هست
بعضی وقتا ننو جواب میده ولی نه بلافاصله بعد شیر.چون بالا میاره و رفلاکسی میشه
صدای خخخخخخ هم خوبه

بچه رو بسپار به یه ادم امن و بگیر بخواب وگرنه از پا میوفتی و خیلی اذیت میشی بیخوابی داغونت میکنه

بعدشم گول نخور ک میگن فلان چیزو بخور بعدش عرق نعنا یا زیره بخور نفخش میره..
بنظر من ک هیچ تاثیری نداره

سعی کن بغلش نکنی برای آروم کردن، چون اگ عادت کنه دیگه بدتره کولیکش هم خوب بشه دائم میخواد بغلت باشه..
توی گهواره یا پتو بخوابونش
یا ننو پتویی ببندید ب دیوار هزینه ای نداره

حتما ببر دکتر دارو بده
بچه من هنوزم ک دوماه رو رد کرده اگ دارو بهش ندم شبا از گریه سیاه میشه..
فقطم توی پتو آروم میشه
بعدشم باید چندتا قطره و شربت رو تست کنی ببینی کدوما بهتر بهش میسازه
من پدیا بست و بی بی کر و بیبی کولیک باریج و اینفکول و کولیکز رو تست کردم تا حدی آرومش میکنن
از دیروز دارم پدی لاکت بهش میدم حس میکنم بیشتر بهش میسازه
چاره ای نیست باید دوره اش بگذره🥺
توی رژیم غذاییت هم خیلی دقت کن ببین چی خوردی ک شبش بیشتر گریه کرده..
مثلا کاهو،لبنیات مخصوصا ماست،برنج و مرغ، گوجه خیار، مربای آلبالو.... ،کلا سردیجات ک میخوریم بیشتر گریه میکنن

من امشب ک از شدت بی خوابی میگرنم اوت کرد اگه ی استامینوفن نمیخوردم گفتم حالا رگای سرم پاره میشن 🥲

بزارش تو پتو تكون بديد سريع اروم ميشه دختر منم تا ٤ ماهگي همينجوري بود يه شب گذاشتيم پتو زود خوابيد

کولیک بچه من تا ۴۰روزگی ادامه داشت بعدش دیگه بهتر شد
قطره میدادم من
خیلی اذیت شدم 🙃

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی