وای دارم میمیرم از خارش😭

۵ پاسخ

دستو پاهام خیلی میخاره نمیتونم تحمل کنم

من عفونت دارم دارم دارو استفاده میکنم ولی خارش نداشتم شبی دارم

وای منم شبی اینجور شدم

منم ب شدددت تو بارداریم داشتم از ۸ماهگی ازمایش دادم واس آنزیمای کبد اوکی بود دکترم گف پ حساسیته و هر ۱۲ساعت یا ۸ساعت ستریزین داد

خارش واژن یا پوست

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان لیام و دیار مامان لیام و دیار ۱ ماهگی