۷ پاسخ

عزیزم توکل بخداآیت الکرسی و سوره یاسین صوتی پخش کن توخونه انشاالله هممون بسلامتی خوشی زایمان کنیم نینی هامون بغل کنیم

به خدا توکل کن. خودش انشاءالله نگهدار هممون هست

من یه هفتس زایمان کردم هنوز بخیه هامم نکشیدم اینقد استرس دارم هرکاری میکنم شیرم نمیاد بچمم کوچیک😭😭😭

من توی اغتشاشات زایمانم بود😂شهرمونم شلوووووووغ بود
جنگ ۱۲ روزه هم تنها بودم اکثر وقتا توی خونه
الان نینی تو بغل دارم براتون مینویسم
انشالله شماهم همین میشه نگران نباشید
جو رو هم متشنج نکنین

هیچی نمیشه عزیزم نگران نباش بفکربچت باش

دقیقا منم دوشنبه وقت دارم تخم بگه تو ۱۲روزه جنگ کاشته شد الانم ک موقع جنگ بدنیا میان 😂😢

منم همینطور فقط خدا کمکمون کنه
باید چیکار کنیم واقعا

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی