تا دوشنبه ک نوبت زایمانمه یه قرن میشه انگار😂

۵ پاسخ

چون لحظه شماری میکنی🥲برامنم دعا کن ب موقع دنیا بیاد دز دارو و آمپولامو برد بالا ک تا۳۷برسونمش

عزیزم به سلامتی😍

مبارک باشه گل ان شاالله سلامت بغلش بگیری ما رو هم دعا کن

نه بابا چیزی نمونده انشالله به سلامتی زایمان کنی

انشاالله بسلامتی
برامن دعا کن🌹🪻

سوال های مرتبط