انشاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم برا ما هم دعا کن هفته های باقیمونده به سلامتی بگذره و نی نی هامونو لغل کنیم
اصلا استرس نداشته باش شیاف دیکلوفناک بگیر فقط درد نمیکشی
منم فردا نوبتمه 🥺🥺
خوش ب حالتون چشم انتظاری تموم شد انشالله برا همه زود بگذره این دوران
استرس نداشته باش توکل کن ب خدا بسپار ب امام رضا
ای بابا چرا استرس...من همش لحظه شماری میکردم زود تاریخ زایمان برسه بچه بدنیا بیاد دیگه داشتم خفه میشدم😂😂😂
این روزا دیگه تکرار نمیشه لذت ببر از تولد نوزاد.
شما چه استرس داشته باشی چه نداشته باشی میگذره ،پس شل کن لذت ببر چهار آیه قران بخون، خودتو سرگرم کن
عزیزم استرس چی ب این فک کن نی نیت قراره بیا بغلت دعا کن ماهم این چند هفته دیگه مون زودی بگذره
استرس نداشته من من هفته پیش زایمان کردم خیلی میترسیدم
سزارین خیلی راحته حتما پمپ درد بگیر من تا پمپ درد داشتم هیچ دردی نداشتم راحت هم بلند شدم راه رفتم
اصلا استرس نداشته باش به این فک کن که قراره فردا کوچولوتو ببینی و لذت ببری 🥰😊
نگران نباش اصلا سخت نیست
عزیزم استرس چرا؟؟؟من با اینکه اولین زایمانم بود و یه ساعت پشت در اتاق عمل بودم همش فکرم درگیر این بود که بچم چه شکلیه،یا اینکه خواب بودم😁.اصلا استرس نداره😊❤️
ایشالا به سلامتی فارغ بشی عزیزم
فردا نی نیتو میبینی دیگه 😍
من 10روز دیگه من برات دعا میکنم سالم و سلامت برگردی با نی نی کوچولو قدمش پر خیر و برکت باشه برات
دقیقا منم🤭درکت میکنم
سزارینی هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.