من فردا زایمانمه 😍استرس دارم خیلی

۱۳ پاسخ

سلام بیمارستان البرز خوب بود برای زایمانتون منم دوماه دیگه باید اونجا زایمان کنم میترسم .دکترتون کی بود ؟

خداروشکر که به سلامتی زایمان کردید...بچه دوم تون بود؟سزارین اجباری بودید یا خودتون خواستید؟از بیمارستان البرز راضی بودید؟

نیستی چرا

زایمان کردی

زایمان کردی عزیزم ؟؟؟

وایی خداروشکر 😍 ایشالله وقتی دیدیش از ذوق چشمات اشکی بشه🥹

بسلامتی زایمان کنی عزیزم

ایشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم برای ماهم دعاکن

انشالله به سلامتی گلم ♥️
منم فردا زایمانمه

عزیزم بسلامتی بغلش بگیرین😍🩷🩶

بسلامتی زایمان کنی و نی نی قشنگتو بغل بگیری
موقع زایمان برا ما هم دعا کن

به سلامتی بغلش بگیری عزیزم😍😍

بسلامتی عزیزم 😍کدوم بیمارستان؟

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقا🌰🫀 مامان فندوقا🌰🫀 ۱۰ ماهگی