ای جان
ای جاااانم الهی بسلامتی منم هفته اینده این موقع ب امید خدا سزارین میشم..🌸❤️منم استرس دارم طبیعیه ولی ب بچم فکمیکنم میبینم خیلی شیریییییییینه استرس ولش کن تموم میشه
خوش ب حالت من دیگ واقعا رد دادم هنوز ۱۷روز مونده خیلی داغونم احساس میکنم افسردگی گرفتم 😭
به امید خدا و سلامت زایمان میکنی انشالله عزیزم
«الا بذکر الله تطمئن القلوب
خداییش حق هم داری ولی خب ب این فک کن نی نی قشنگتوقراره ببینی وبغلش کنی
ایشالا ک ب راحتی زایمان کنی فداتشم مخصوصاک سزارینم هستی دیگ اصلا نگران نباش
خیلی خوبه که برای من یک هفته مونده ... انشالله بسلامتی نی نی رو بغل بگیری
یه دور مدارک ها و ساک بیمارستان و بقیه کارهای خونه و ... رو یه بررسی کن.
یه شام خوشمزه و سبک که دکترت گفته درست کن و نوش جان کن و یه دوش بگیر (یادت نره شکمت رو شیو کنی) ☺️
اصلا هم استرس نداشته باش فردا کلی لحظات خوب قراره اتفاق بیفته انشالله 🥰🙏
عزیزم سزارین درد نداره که بیهوش میکنن
ولی خب درکت میکنم استرس قشنگیه
فکر کن نینیت فردا تو بغلته😍😍
بسلامتی عزیزم
همه میگن روز قبل زایمان استرس اوره ولی وقتی میری بیمارستان دیگه از بین میره استرسا
ایشالله به سلامتی زایمان میکنی
اصلا نترس
هیچ اتفاق بدی قرار نیست بیفته
تازه خوشحال باش میبینیش
حق دازی یکم استرس رو همه دارن
الکی خودتو سرگرم چیزی کن
طبیعی یا سزارین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.