فردا زایمانمه استرس دارم🥲
کیا زایمانشونه؟

۹ پاسخ

دقیقا منم ۶ صبح قراره برم سزارینم , انشالله زایمانمون راحت باشه 🥹🩷میام ازت خبر میگیرم عزیزم

خوابوکه بیخیال تواتاق عمل بگوبرات خواب آوربزنن یانهایت تایم ریکاوری روبخواب تاکمترتکون بخوری وسردرنگیری،ولی کلاتجربه خودموبگم دردی نبودفقط یه چیزی مانع ام میشدقدمام روبلندبرندارم آهسته وکوتاه قدم میزدم برای خوابیدن وبلندشدن به کمک احتیاج داشتم،کلاسعی کن خیلی خیلی ریلکس وآروم باشی تابه بخیه هافشارنیادبعدازسه روزدیگه خوب میشی من فقط۲۴کلااستراحت کردم بعدش ازتوبیمارستان شروع به راه رفتن کردم خونه هم همینطور تا۳هفته بعدش هم هروقت حس میکردم دردکمی دارم سریع شیاف میزاشتم خوب میشدم

پمپ دردداشتم دردی حس نکردم بعدازظهر هم باشیاف دیکلوفناک۱۰۰اوکی بود،ببین سزارین یکی ازسخترین جراحی هاست امانه اونقدرکه زمین وزمان روبهم بدوزی کافیه دکترت حاذق باشه

اگرسزارینی هستی ترست بی مورده فقط وفقط به کوچولوت فکرکن وتمام من جای شماباشم بااسترس کام خودموتلخ نمیکنم هرچندسرپسرتجربه اول اتاق عمل رفتم بودوپرازاضطراب بودم امادومی دیگه نمیخوام باترس بگذره برام

عزیزم ایترس نداشته باش اصلا، من یه هفته از زایمانم گذشته هر روز آرزو میکنم بازم برگردم به اون روز قشنگ
خیلی حس خوبیه، اصلا قابل توصیف نیست😍

من عزیزم🥹

بسلامتی نه هیچ ترسی نداره استرس و هیجانم طبیعیه سعی کن لذت ببری ازش

به سلامتی عزیزم💓

مبارکه بسلامتی زایمان کنی به این فکر کن قراره چشماشو ببینی صداشو بشنوی استرس چرا اخه❤️

سوال های مرتبط

مامان فندوقا🌰🫀 مامان فندوقا🌰🫀 ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی